Tertiaire menu

Start inhoud
Goed of niet goed

Meldpunt dienstverlening UBR|HIS

UBR|HIS vindt een goede dienstverlening erg belangrijk. Daarom houden we zoveel mogelijk rekening met de eisen en wensen van onze klanten en evalueren wij onze dienstverlening onder andere door middel van het eventbased iKTO na afloop van iedere aanbesteding en meervoudig offertetraject.

Bespreken

Heeft u een klacht of een verbeterpunt? Bespreek dit eerst met de betrokken medewerker van UBR|HIS. Persoonlijk contact, nadere informatie of uitleg over het hoe en waarom van bepaalde handelingen kunnen het probleem vaak al uit de wereld helpen.

Mocht de klacht toch blijven bestaan, kunt u onderstaand webformulier invullen. Nadat UBR|HIS het formulier heeft ontvangen, ontvangt u hiervan direct een bevestiging. De melding wordt vervolgens geregistreerd en gevolg aan gegeven. Wij geven zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie, zodat wij gezamenlijk aan een oplossing kunnen werken. 

Complimenten

Bent u juist tevreden over de dienstverlening of heeft u een goede ervaring n.a.v. een succesvol project, dan horen we dat natuurlijk ook graag. En vertel het gerust verder. Een compliment kan eveneens achtergelaten worden via onderstaand webformulier.

Webformulier

Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt om u uw melding te kunnen registeren. De gegevens worden niet langer bewaard dan nodig. Informatie over onze privacyverklaring en de e-mailgedragslijn voor overheden vindt u op de pagina Help.

* verplicht veld

Verversen Geef de karakters in die u in de afbeelding ziet. Neem de tekens over die u ziet in de afbeelding. Dit is niet hoofdletter gevoelig. Indien u deze niet kunt lezen klikt u voor een nieuwe afbeelding op het ronde pijltje ernaast of op de "Verstuur bericht" knop, onderaan deze pagina.  Klik hier voor audioverificatie.

Deel deze pagina