Tertiaire menu

Start inhoud
EUD

Veelgestelde vragen OT2010 | EUD

Veel gestelde vragen

  • 01. Wat doe ik, als ik constateer dat sommige toestellen in de webshop van BTC niet marktconform zijn?

    Meldt dit zo spoedig mogelijk aan HIS/ICT.

  • 02. Wie bepaalt de prijzen van de EUD's in de webshop?

    Dit bepaalt de leverancier. HIS/ICT heeft een controlerende rol.

  • 03. Is het verplicht via de webshop van BTC te bestellen? Of zijn er andere bestelopties?

    Ja, dit is verplicht. BTC accepteert alleen aanvragen via de webshop. Er mag niet via e-mail of telefoon besteld worden.

  • 04. Met betrekking tot de webshop: Wordt overwogen bestellingen via het rijksinkoopportaal te laten lopen?

    Nee, dit wordt niet overwogen.

  • 05. Waar moet ik headsets kopen?

    Headsets komen voor in 3 van ‘onze’ overeenkomsten en wel als volgt:

    • OT2010VoIP centrales (Detron) - Professionele koptelefoons (headsets, bijvoorbeeld van het merk Plantronics) voor telefonistes en call center agents;
    • OT2010, EUD (End-User-Devices) (BTC) - Oortelefoontjes (inclusief microfoontje), bedoeld als onderdeel van een mobiele telefoon (en veelal ook altijd bij aanschaf inclusief);
    • EASI2010, Accessoires (Protinus) -Alle overige headsets (kop- & oortelefoons).

    Waar bestellen?

    Headsets ten behoeve van 'traditionele' vaste telefonie:

    • Voor telefonistes en call center agents: OT2010 | VoIP centrales
    • Voor overig personeel: EASI2010 | Accessoires

    Headsets ten behoeve van VoIP telefonie:

    • Voor telefonistes en call center agents: OT2010 | VoIP centrales
    • Voor overig personeel: EASI2010 | Accessoires

    Headsets ten behoeve van mobiele telefonie:

    • OT2010 | EUD

    Headsets ten behoeve van audio-toepassingen en 'home entertainment' en overige doeleinden:

    • EASI2010 | Accessoires
  • 06. Hoe kan ik de levertijd van iPhones bekorten?

    Bij BTC bestaan er twee aanvoerstromen voor iPhones:

    • BTC levert via Vodafone tegen een lagere prijs met 2 jaar garantie en langere levertijd;
    • BTC levert via andere bron tegen een hogere prijs met 1 jaar fabrieksgarantie en levertijd conform EUD-contract.

    Tevens heeft BTC haar website aangepast overeenkomstig de 2 bestelmogelijkheden, opdat de deelnemers zelf een keuze kunnen maken. De deelnemers, die iPhones via optie 2 bestellen, wordt de mogelijkheid geboden om extra garantieduur af te nemen tegen aanvullende kosten.

  • 07. Mogen iPhone- of Ipad-gebruikers defecte apparatuur zelf ter reparatie aanbieden in een Apple Store?

    Alhoewel het aantrekkelijk lijkt, dat de gebruikers van een iPhone of iPad bij een defect aan deze apparatuur zelf naar de Apple Store gaan om het euvel te laten verhelpen, zijn er minstens 3 goede redenen om dat niet te doen:

    1. contract: het is contractueel niet toegestaan, andere partijen dan de betreffende partijen binnen EASI2010 en OT2010 (Protinus respectievelijk BTC) te benaderen voor dit soort diensten
    2. security: in de apparatuur kan zich vertrouwelijke of zelfs geheime informatie bevinden. Wordt een (ogenschijnlijk) defect apparaat bij een Apple Store ter reparatie aangeboden, dan betekent dit een verhoogde kans op misbruik. Als zo'n apparaat bijvoorbeeld wordt omgeruild voor een ander exemplaar, dan is onbekend wat er met het ingeleverde apparaat gebeurt. (Wordt een (ogenschijnlijk) defecte iPhone of iPad bij de helpdesk van de Deelnemer aangeboden, dan kan in het geval dat er zich (mogelijk) vertrouwelijke of zelfs geheime informatie op het apparaat bevindt, worden overwogen het apparaat te vernietigen.)
    3. administratie: de Deelnemers houden naar verwachting een administratie (CMDB) bij van de in gebruik zijnde apparatuur, waarin o.a. type-aanduiding en serienummer zijn opgenomen. Wordt een apparaat in de Apple Store bij een niet direct te repareren defect omgeruild voor een ander exemplaar, dan klopt deze administratie niet meer. (Wordt een apparaat omgeruild bij de helpdesk van de Deelnemer, dan wordt de CMDB hierop aangepast.)

Deel deze pagina