Tertiaire menu

Start inhoud
Plotter

EASI2010 | Plotters

Binnen dit contract is het mogelijk afdrukapparatuur te kopen die speciaal ontwikkeld is om diagrammen, grafieken en (grafische) tekeningen op grootformaat papier af te drukken (Producten) en de levering van aanverwante dienstverlening (Diensten) aan de deelnemers binnen de rijksoverheid. Het contract werd Europees aanbesteed als onderdeel van het programma Europees Aanbesteden Samenwerking ICT 2010 (EASI2010).

Op 20 juni 2012 is met Canon Nederland B.V. (voorheen Océ Nederland B.V.) het contract voor EASI2010 | Plotters afgesloten. Deze overeenkomst heeft een looptijd van drie jaar met een verlengingsmogelijkheid van twee maal 24 maanden. Indien maximaal gebruik gemaakt wordt van alle verlengingen eindigt de overeenkomst uiterlijk op 20 juni 2019.

Producten en diensten

Binnen de overeenkomst kan een keuze gemaakt worden uit drie modellen:

  1. PL1: Deze plotter kan zowel kleuren- als monochrome afdrukken maken op A3 tot en met A1 formaat. Optioneel kan deze plotter uitgebreid worden met scanfunctionaliteit;
  2. PL2: Deze plotter kan zowel kleuren- als monochrome afdrukken maken op A3 tot en met NLCS formaat (2100 x 841 mm - netto afdrukgrootte). Optioneel kan deze plotter uitgebreid worden met scanfunctionaliteit;
  3. PL3: Deze plotter kan zowel kleuren- als monochrome afdrukken maken op A3 tot en met NLCS formaat (2100 x 841 mm - netto afdrukgrootte). Standaard is deze plotter voorzien van scanfunctionaliteit.

De kosten voor leveringen en het organisatieklaar opleveren (uitpakken, intern transport, plaatsen, aansluiten, instellen, beheertooling activeren, testen, afvoeren van verpakkingsmateriaal en CMDB actualiseren) zijn inbegrepen. De opdrachtnemer verhuist op verzoek van de deelnemer tegen een vast tarief de apparatuur.

Serviceverlening

Het is mogelijk voor drie jaar serviceverlening af te sluiten. Na deze drie jaar kan de afgenomen serviceverlening optioneel verlengd worden met maximaal tweemaal een jaar. Deze serviceverlening kan op basis van 4 uur response worden afgenomen, waarbij de monteur binnen 4 werkuren aanvangt met het verhelpen van de storing. Serviceverlening op basis van next business day response, waarbij de monteur uiterlijk de volgende werkdag aanvangt met het verhelpen van de storing, is ook mogelijk.

Dossier Afspraken en Procedures

Alle afspraken en procedures die nodig zijn voor een soepel verloop van de dienstverlening worden vastgelegd in het Dossier Afspraken en Procedures (DAP). Hierbij valt te denken aan facturatieafspraken, een communicatiematrix en serviceprocessen. HIS/ICT voorziet deelnemers van een DAP template, die gebruikt kan worden door de deelnemer en Canon.

Deel deze pagina